PenguinManSKellyPenguinManSKelly

Main News Movies Favorites Reviews Stats

Contact Info / Websites

Recent Movie Reviews


The Assumption Song The Assumption Song

Rated 5 / 5 stars

lol aweome dude

lol pretty awesome man i loved it and the way if ya click on da nipples n sun at the end too :P
oh n answer to guy below is tht she doesnt rub her vagina tht was her eye dur!!! lol :P and they ment "fuck you bitch" in a non offensive way... :S yer ^_^



Real Online Hypnotism Real Online Hypnotism

Rated 1.5 / 5 stars

ha good try

as soon as i read the thing on the inside about turning my volume up i new tht it was a screamer if you didnt write that i might of fell for it


People find this review helpful!

[KK] iceiceiceiceiceice [KK] iceiceiceiceiceice

Rated 0.5 / 5 stars

wtf?

i dont see how anyone likes the kitty krew at all with tererible animations like this all u do is put up some pictures in a loop u must be a terrible animator cos i could do this sorta thing with powerpoint if i could i qould rate it a negative-10


oblanda responds:

oh really?

Recent Game Reviews


Got Milk Got Milk

Rated 3.5 / 5 stars

good but...

didnt here any sound all the way through next time add sound


kre8or1 responds:

i did mention in the comments there was a lack of sound and i apologize with sound it probably would of seemed better :P
thx for viewing and leaving a review


Through the Machine Through the Machine

Rated 3.5 / 5 stars

dunno why but...

this wud be an awesome game if when ever i touch a wall i actually died yer... i just flew through like everywall for about 5minutes n then finally 1 of the walls worked oh well keep it up would be a great game



Music_ Music_

Rated 3.5 / 5 stars

ok but...

it is ok and wud be good except some of the notes are wrong like both c#'s are the same note as well as high c so with a lil tweeking would be good


Recent Audio Reviews


Last Energy Last Energy

Rated 4.5 / 5 stars

like it

I like it got good riff and nice guitar solo overall a good song look forward to more!